آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

کارتریج بازی میکرو

توضیح کلی : 

 

عکس هایی از نوار میکرو (کارتریج های کنسول بازی میکرو)


تصویر اصلی :

   

(تصویر شماره 1)

نوار 9999999 لب میکرو

  

تصاویر بیشتر :


(تصویر شماره 2)

کرایه دادن نوار میکرو

 

(تصویر شماره 3)

کارتریج میکرو


(تصویر شماره 4)

فیلم 4 لبه میکرو


(تصویر شماره 5)

فیلم بازی های قدیمی میکرو

 

(تصویر شماره 6)

نوارهای میکرو مگا درایو


(تصویر شماره 7)

بازی های میکرو

 

(تصویر شماره 8)

میکرو گیم کاردریج


(تصویر شماره 9)

نوار میکرو


توضیحات بیشتر : 

_


لینک های مرتبط : 

_



کلمات کلیدی : عکس فیلم های بازی قدیمی میکرو مگا درایو، عکس کارتریج های قدیمی بازی کنسول میکرو، عکس فیلم چند لب میکرو، کارتریچ قدیمی میکرو،

نظرات 3 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید جانانه، خیلی مطالبتون عالی بود، فقط یک نکته رو همیشه به یاد داشته باشید که سلیقه های مردم، گاه تغییر پذیر و گاه تغییر نا پذیر هستند، مثلاً بنده خودم با اینکه نوار کاست حدود 7 الی 8 سالی هست که به طور کامل تولید آن متوقف شده، اما من هنوز هم نوار گوش می دهم و به علائق سابق خودم همچنان پایدار هستم.

آرش 28 اسفند 1393 ساعت 10:08

من عاشق این بازیها بودم و هستم

وحید 16 مرداد 1394 ساعت 16:04

سلام
اگر اینا فروشی هست
لطفا ادرس بدین
یا تلفن بدین به ایمیل من
مرسی

سلام
خیر برای فروش چیزی نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد